ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس

محمدرضا خانزاده مدافع ملی پوش پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل پیش به طور قرضی پیراهن ذوب آهن را بر تن کرد، با تصمیم علی دایی در لیگ آتی با پیراهن قرمز به میدان خواهد رفت تا در صورت جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس به عنوان زوج محسن بنگر یکی از بازده مهره اصلی علی دایی باشد. 

 

خانزاده بعد از بازگشت از برزیل در جسله ای با مسوولان باشگاه پرسپولیس خواستار صدور رضایتنامه اش شده بود تا بتواند در تیم دیگری به طور ثابت به میدان برود، اما با اتفاقاتی که در این چند روز افتاد و احتمال جدایی سید جلال حسینی و مهرداد پولادی قوت گرفت راضی شده است تا در لیگ بعدی پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

خانزاده در همین رابطه در گفت وگوی کوتاه گفت: من در یکی دو سال اخیر همیشه به تیم ملی دعوت می شدم و به همین دلیل اصرار دارم تا در تیمی باشم که فرصت حضور در میدان را داشته باشم. به همین دلیل ترجیح می دادم تا حداقل به طور قرضی به تیم دیگری نقل مکان کنم.

این بازیکن همچنین اظهار داشت: علی دایی یکی از بزرگترین مربیانی است که در لیگ برتر فعالیت می کند و سال گذشته هم در داربی مرا به میدان فرستاد تا نشان بدهد که به توانایی هایم ایمان دارد، دقیقا به همین دلیل است که وقتی به من گفت که در پرسپولیس بمانم، بدون هیچ حرف و حدیثی و با کمال افتخار پذیرفتم.

خانزاده در پایان سخنانش گفت: امیدوارم بتوانیم هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم موفقیتهای زیادی را کسب کنیم تا بعد از مدتها نشان بدهیم که پرسپولیس می تواند به قهرمانی برسد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: